14e september

Powerpoint på en föreläsning är överskattat och det visade föreläsare idag. Tre timmar satt jag med elefant öron och sög in allt han hade att säga. Det är lite som slår en riktigt bra föreläsare i kombination med ett intressant ämne! En självsäker person som är säker på sitt ämne och vet hur man kan förmedla det på ett bra sätt. Sen behöver man ingen jäkla powerpoint som man läser ur ordagrant! Nej, det här var bra och jag har lite bättre tankar om skolan. Föreläsningarna denna kurs har än så länge slagit de tidigare kurserna med hästlängder och jag hoppas att det någorlunda håller i sig!

Är jag elak om jag känner skadeglädje över folket som alltdi skippar föreläsningarna och nu inte kan läsa in den genom en powerpoint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0