Arg

Alla dessa jävla fördomar gör mig så less ibland. Visst jag erkänner att förskollärarutbildningen inte kräver något geni och att komma igenom den är en dans på rosor för många. Men har man valt utbildning efter vad man verkligen vill arbeta med och sedan får höra "Måste man vara smart och skriva tentor för att bli det?" får mig att lack ur en aning. Ja, många kan troligen bli förskollärare men för att bli en BRA JÄVLA förskollärare krävs engagemang och kunskap som i vilket annat jävla yrke som helst. Skulle kunna skrika och svära över detta länge till men nu tänker jag ägna min tid åt att hitta en riktigt god lunch, lite ny pluggenergi och ha en jävligt bra fredag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är bästa syster yster och kommer bli en super duper förskolelärare! :D kramar

2011-09-23 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0