Energy status: low. Please recharge.

Jag gillar inte att vara sjuk. Gårdagens mående berodde inte endast på dålig sömn, en lite dos med feber hade jag åkt på också. Energin är om möjligt ännu lägre än vanligt. Energimässigt har jag ju varit ganska låg allmänt på senaste tiden men gårdagskvällen tog nog toppen, eller dalen snarare, och idag har inte varit mycket bättre. Tur nog fanns det inga lektioner på dagen schema så jag har kunnat vara hemma. Spenderat 95% av min tid i sängen. Det viktigaste är gjort: hitta tre sagor till examinationen imorgon. Skulle inte påstå att jag kan dem suveränt men med lite vilja går det nog an imorgon!

Just nu känner jag mest för att sova men gör jag det nu lär jag inte få mycket sömn i natt, ska tvinga mig i säng tidigt istället! Nu ska jag försöka att läsa lite kurslitteratur. Motivationen får bli någon bra film i soffan efteråt.

Ge mig mer energi tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0