Fredag

Föräldrarna åker bort till värme i en vecka och i början avundades jag dem. Men frågan är vad man njuter mest av. För tillfället tror jag att en vecka hemma själv med lillebror är skönare än att åka iväg med dem. Det blir till att ta hand om sig själv en stund igen och det kan nog göra mig gott! Sitter och planerar veckans middagar och skriver en handlingslista. Alltid roliga att pröva på nya recept. Det är bara hoppas att det smakar gott också.

Har även under denna lediga dag tagit tag i examinationen. Har inte gjort någon jätteinsats än men jag arbetar mig sakta in i den. Lite rörigt att separera allt som bara vill hänga ihop men det går nog förr eller senare. Ska strax röra mig in i begreppsvärlden igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0