Get back up

Tummen upp för humöret idag och det tackar jag bästa klasskamraten och systeryster för! Har haft toppen sällskap dagen lång och det gör en del. Att jag och klasskamraten gjorde suveränt ifrån oss med våra hemtentor gjorde inte saken sämre. Vi har även bokat in en ny pluggdate på fredag och tills dess ska jag fila lite på tentan. Men den börjar kännas okej nu!

Var i skolan från kl 9.00 och lämnade den 17.00, på den tiden hade vi en lunch lite småflumm och en räjäl mängd plugg. Suveräna är ordet! Fick även kommentaren "Jessica, du är som IKEA. Men det är en komplimang, jag skulle inte klara mig utan IKEA.". Den syftar då på att jag är väldigt ordningsam, speciellt då när det kommer till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0