Lazy day

Idag är jag trötter! Ont i halsen när jag vaknade och under dagen har jag börjat få värk i kroppen och frusit. Känns inte som att min kropp mår toppen. För lite sömn har den nog också fått. Men jag har inte riktigt tid att vara sjuk än så blir det värre får jag börjar gå på alvedon. Hemtentan är iaf avklarad och skickades in igår. Texten är jag nöjd med dock kom jag på i efterhand att jag skrev en referens fel i referenslistan... Blir jag Fx:ad på det kommer jag inte blir lite irriterad. En typisk sak de skulle kunna göra men det känns så grymt onödigt!

Nu är det iaf två mindre examinationer kvar. Den ena är att lära sig tre sagor utantill och jag tog en tur till biblioteket idag så det borde jag klara av. Den andra är en gruppexamination så det kräver nog inte lika mycket energi iom att man kan dela på smällen!

Men nu ska jag läsa sagor om älvor, vättar och andra väsen och hoppas på att jag hittar någon mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0