Motivation

Så här motiverar jag mitt pluggande ikväll:

Turkisk peppar i mjuk form och "gegga" i mitten. Den innehåller dock två olika sorter vara endast den ena är god men ingen av dem toppar den klassiska turkiska pepparn! Nu skulle det nog sitta bättre med mat i magen. Känner att min energi håller på att gå neråt. Sen ska jag dock försöka att slipa lite ytterligare på mina analyser innan jag gör en ny tidig kväll. Inget slår en god nattssömn på att ge energi! Och imorgon väntar en ny pluggadag med bästa klasskamraten ute på SU och en konsert med Veronica Maggio på kvällen med fina vänner. :) Saknar bara ett träningspass mitt i det här för att få en liten kick men det får nog vänta till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0