Slappar dag

Hade det riktigt trevligt igår, både maten och sällskapet var bra! Ibland saknar man att ha sin syster hemma men att hon inte bor hemma gör det ju iofs ännu roligare att träffa henne :) Då hinner man heller inte lessna på varandra och börja tjafsa utan man får bara det positiva! Men vi hade det iaf skoj, körde lite guitar hero och hon kände sig modig så började testa lite på hard :p hur det gick..tja det beror ju på vad man jämför med xD De andra ville inte köra och Erik påstod att jag har blivit för bra eftersom han inte kan slå mig längre :p

Sen idag har jag inte haft så mcket för mig. Vaknade vid 7 och var pigg?!  Steg iaf inte upp på en gång utan låg och slöade till halv nio tiden..sen dess har inte mycket hänt och det lär inte hända nå mycket mer än att bänka sig framför tv 21.15 då Pearl Harbor visas på fyran :D

Kommentarer
Postat av: Madde

hahah, tack :) Jag tänker aldrig mer se pearl habor, den är ju sjukt bra men den slutar inte som jag vill att den ska ;)kram :)

2008-09-01 @ 11:21:38
URL: http://madla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0