Dumle

Stort grattis till min syster som blev 20 igår :D Eftersom hon inte bor hemma ringde jag och mamma henne på morgonen för att gratta. Att hon tyckte vårt fina sjungande var fint tvivlar jag på men jag hoppas det uppskattades lite i alla fall :) Senare efter en tur ute med bilen så åkte vi över med presenter och bulla då det är känt att min syster inte är någon mästare i köket ;) Småbarnen kom och gick hela dagen. Först var kusinen på ett och ett halvt år där och lade beslag på alla gosedjur hon kunde hitta innan hon började att äta massa gosaker, "Vill ha" var något man hörde mycket :p Sedan kom systers sambos halvbror på kanske 2-3år? Även han gillade gosedjuren men nu var det att slänga dem i luften som gällde, lite skraj tror jag Christopher var för alla sina prylar ;p Sist så kom systers kompis med en lite filur på 3 månader. Söt var hon och inte så förvånande var inte gosedjuren lika intressanta för denna :p

Idag har det blivit en första tur med körskolan ganksa nervöst var det innan men det gick fort över :) Imorgon blir det en ny sväng och sedan ska jag in till stan med syrran och slösa pengar på rean. Vi är lite sent ute så jag hoppas bara att det finns något kvar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0