Funhouse

I förrgår var det julafton men jag fick julklappar även igår av älsklingen då vi myste ner oss i soffan och kollade på The Nightmare Before Christmas ^^ Annars så fick jag en efterlängtad ny mobil då min förra är aningen sne, med ett antal jack och plasten är limmad några gånger om xD Men nu har jag en ny en den ska jag vårda väl ^^ Både Kung Fu Panda och Wall-E hade smygit sig in i varsin julklapp men även Guitar Hero Aerosmith, det är bra när man har en systet som jobbar på bonver (a) Jag är väldigt nöjd med alla mina julklappar, men däremot undrar jag om det bara var jag, min syster och bror eller alla mormors barnbarn som fick ett fotografi på henne infamat? :p

Annars så var vi idag förbi min farbror och bytte bil med honom då vi har en automat och han en manuell ;) Så nu blir det lite allvar med övningskörningen och även om det blev ett antal motorstopp så körde jag hela vägen hem. Det är banne mig ingen kort och lätt väg det heller så lite stolt är jag nog ändå :) Teoriläsningen är också på god väg och till skillnad från saker i skolan är det här saker jag verkligen vill lära mig för att få mitt körkort ^^

Men min syster ska komma över idag med så nu ska jag ta och hjälpa till med maten. Senare ikväll blir det nog att titta på någon av mammas julklappar, Mamma Mia eller Sex and the City filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0