Here In Your Arms

Idag har varit en bra dag och jag mår bra :) Känner mig faktiskt riktigt glad även om jag nyss satt i bilen i en och en halv timma med en pappa som tjatar på en..men hur ska man annars lära sig att köra bli? ;p Annars var jag till farsta idag. Först skulle jag förminska armbandet till klockan som jag fick i julklapp och de gjordes tydligen direkt så det var bara att vänta någon minut och nu passar den perfekt :p Sedan skulle jag byta storlek på lite underkläder och då hade de tydligen de satt ett par av trosorna på rea så jag gick därifrån 40kr rikare. Tydligen är det bara riktigt roligt när man själv får pengarna för älsklingen skrattade inte alls lika mycket som jag :p

I övrigt så var faktiskt Sex and the City filmen ganska bra och jag börjar ha kontroll över min nya mobil även om jag höll på att tappa den i golvet tidigare idag :O Jag ska försöka att hålla den repfri ett lite längre tag än tre dagar iaf :p Men nu ska jag fortsätta att plugga teori sen får vi se om jag ger mig på något annat men det är inte speciellt troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0