I don't wanna stop

Dagen före nyårsafton och jag vet inte vad jag ska göra än! Som vanligt då :p Idag började iaf dagen med Kung Fu Panda, tredje gången jag ser den. Men första var nerladdad och inte speciellt bra kvalite och den andra på flyget på svenska. Jag gillar inte dubbat så då var den inte speciellt rolig men på dvd var den bra även om jag var lite små trött och somade till ibland :p Efter film så bar det av till körskolan för ännu en körlektion. Gick ännu bättre idag och körde en annan bil som jag gillade mycket mer ^^ Fick i alla fall beröm för flera saker vilket alltid känns bra annars är det också lite som måste övas in men nästa gång så blir det ut på landsvägar :)

Efter körningen var det planerat att jag skulle ringa min syster för att säga vilket tåg jag hinner med in till stan men duktiga jag hade glömt mobilen hemma. Det märkte jag precis när min skjuts till bilskolan åkt iväg och inte kunde man ringa tillbaka den :p Så det var bara att promenera hem igen och väl hemma ringa syrran. Några tåg senare satt jag iaf på och väl framme så blev det lite shopping med syrran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0