Save me

En dålig dag i slutet på en dålig vecka..snälla kan du göra en ändring på det? Så lite som krävs men antagligen ändå för mycket..
Hela den här veckan har varit fylld med för mycket! För mycket av allt..för mycket plugg, för mycket dumma människor och helt enkelt för mycket att göra. Jag vill baka pepperkakor, handla julklappar, gå på julmarknad, spana in julskyltningen på NK och åka skridskor men det jag har gjort att varva plugg men stressutbrott..antagligen inte det bästa. Men jag kan väl glädja mig själv med att det på fredag blir jullov och på torsdag så borde det jobbigaste vara över.

Även om det varit en väldigt jobbig period just nu så hade jag en trevlig lucia bland många trevliga vänner :) Charader är inget att underskatta! xD Hoppas att alla andra hade det lika bra som jag den kvällen! Men mellan de små topparna av lycka så hänger fortfarande de tunga molnen av ångesten. Även om den får utlopp mest när jag är med en viss person så är den ändå värst när man är själv..tankarna kan sätta igång och vanra vart de vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0