Snart jul

Snart är det jul! Det ligger julklappar här och där i huset, julgranen står på sin plats och frysen är full av köttbullar och lussebullar men jag har ändå ingen julkänsla! Tittar man ut så ser det ut som att våren är på väg att komma och det är varmt nog att gå med en tunn jacka. Var är vintern jag längtat så mycket efter?

Det är i alla fall skönt att ha lov. Sista veckorna var ren totyr, stressad varenda minut. Nu har lugnet börjat komma och det är skönt! Alla julklappar är köpta förutom en, jag vet vad det ska bli måste bara hitta den också. Ikväll så kommer syster över och då ska granen kläs, jag hoppas att lite julkänsla kan smyga sig på då. Annars är det städa och baka pepparkakor som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0