White Christmas?

Idag har varit en lugn dag, har laddat upp mig inför julaftonen ^^ Men den sista julklappen har jag i alla fall hunnit med att köpa och slagit in :) Älsklingen blir lika imponerad varje gång jag slår in en julklapp, har väl ärvt lite talang där från min mor :p Nu ligger den under granen med de andra julklapparna men vad jag har hört så har tydligen inte lillebror ens börjat med sin inslagning än! :O Det kommer alltså kommer mer paket dit under senare på kvällen ^^ Idag fick jag även mina teoriböcker så nu ska jag plugga inför körkortet så att jag kan ta det sedan efter jul :D

Imorgon blir det nog som vanligt uppstignin rätt tidigt och frukost med familjen :) Sen vid tolv tiden kommer även min kära syster över med sambo och då blir det julmat. Men eftersom att de ska vidare strax efter fyra så blir det kombierad julklappsutdelning och Kalle Anka :p Kalla Anka är och kommer alltid att vara en klassiker även om jag har fått en vana att somna till den xD Tyvärr kommer älsklingen inte att närvara imorgon, men vi får ha vår egna lilla julafton på juldagen istället ^^

God Jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0