Give Me Life

Igår var en dålig dag! Jag blev ruskigt irriterad på ett flertal människor. Det var dock bara en av dessa som jag stälde mot väggen. Men om folk i framtiden kommer att fortsätter med att utnyttja mina arbeten, ta åt sig ära för saker det inte gjort och bestämmer sig för att vara bossar..då kommer inte jag fortsätta med att hålla tyst! På allt det här så dissar skolan vårt spexfoto :@ Tydligen fick vi inte vara målade i ansiktet och huvudbonader ver inte heller tillåtet..va har de för regler egentligen!? Så omfotografering på måndag är det som gäller och med en nytt, kasst tema har jag verkligen ingen ork!

Helgen lär heller bli någon höjdare då det ser ut som att det är plugg som står högt upp på listan..i kväll ska jag iaf försöka att ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0