Mr Brightside

Humöret har sväng galet den här veckan men för tillfället är det väldigt bra speciellt med tanke på att jag just suttit och pluggat kemi inför provet imorgon. Efter gårdagen så var det väl inte mer än dags att saker blev till det bättre! Kanske gick in i väggen för maximal saknad och är nu på väg åt andra hållet? Det är iaf så det känns. Annars kan ju humörets ändring också ha att göra med att jag bockade av en sak från "att göra listan" som sitter i huvudet. Men även höstlovet har nog sin vanliga effekt! Bara imorgon kvar och sedan ingen skola..men! Går man natur så gör man och då är inte alltid ingen skola=inga läxor. Men det mest "akuta" är väl bilogirapporten, speciellt när man fick en vecka mindre på sig än alla andra eftersom vi först fick färdigdissikerat material!

Fast jag ska inte klaga eftersom att jag på måndag kommer sitta på ett flyg till Spanien ^^ Jag hoppas på mycket sol och ny energi! Men även om vädret inte blir det bästa så är det skönt att komma bort och slippa tänka på massa onödiga saker! Nu är det dags för en dusch och sedan en slutspört i kemin! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0