My Paper Heart

Allt är som sagt packat nu och jag är redo att åka! Synd bara att planet inte går förrän 8 imorgon :p Men handbagaget är iaf paxat av två personer redan så de får väl slåss om platsen :O Den ena har fördelen att ha en karta men ryktet säger att Mr A var där igår morse och prövade sin vägar fram så vem som hinner fram till det stora X-et först är en gåta! Hörde även att det fanns onda planer där någon skulle bli avkastad från planet :O

Jag har iaf min plats säkrad vilket jag är glad över :p Men nu väntar jag på att en viss person ska logga in på msn innan jag kan känna mig lugn, gå och ta en dusch och sedan sova! Frågan är bara om personen kommer att göra det?! Om inte vet jag inte om jag blir ledsen eller arg..besviken läg jag nog iaf bli! Men det ska iaf inte få förstöra min resa..och en uppdatering blir det sen när jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0