Pluggfri dag

Var ett tag sen sista inlägget eftersom jag spenderar större delen av min tid till att plugga. Det är sjukt mycket i skolan just nu och det är otroligt att man ens hinner andas, inte konstigt att stora delar av klassen börjar bli sjuka. Men jag med mitt coola imunförsvar (?!) har ändå lyckats hålla mig frisk som vanligt, iaf än så länge :p Men idag så blev samhällsprovet skrivet, handlade om ekonomi..något jag avskytt tidigare men faktiskt varit lite intressantare nu iaf. Hur det gick får vi väl se.. Men idag är en bra dag! Även fast jag har en uppsats som ska in på måndag och två prov i slutet av veckan så har jag tagit idag som min pluggfria dag :D Känner verkligen inte för att göra något och därför tänker jag inte heller göra nåt!

Mellan allt plugg så hann jag och resten av min klass ändå ha mössprovning i tisdags :D Det var riktigt skoj och man börjar inse att man faktiskt kommer att ta studenten nästa år! :O Jag är på långa vägar inte redo >.< Men roligt lär det ju bli ändå!

Nu ska töntiga jag ta och spela Spore! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0