Smile Like You Mean It

Först vill jag bara säga att jag inte var besviken, jag blev bara chockad! :O

Annars har idag varit en rätt så bra dag och har fått en del gjort. Lovet har börjat bra även om jag inte riktigt bara tagit det lugnt :p Gårdags kvällen spenderades i stort sett helt framför datorn! Det började med lite biologi och att skriva en packlista som sen övergick till msn-snack vilket var riktigt trevligt. Självklart sympatipluggade jag även lite till högskole provet, eller det var väl mest för att se varför jag inte gör det xD Men jag höll mina tummar idag ;) Sedan avslutades kvällen med ett avsnitt med gossip girl och ett med desperate housewives ^^

Idag så började jag med att städa! Det har varit så dammigt och jag har inte städat ordentligt på flera veckor (ska ej nämnas för mamma!) . Men idag blev det iaf gjort och det är så mycket skönare att ha det rent så det var värt det :) Sedan blev det en sväng med övningskörning och jag måste verkligen börja göra det oftare! Annars så har det vart packa som gäller och det är helt klar även om det inte ens är imorgon som jag åker! *stolt* Men nu ska jag nog ta och kolla lite mer serier ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0