The little things

Idag undviker jag verkligen att plugga..dagen har bara börjat och jag har ångest över talet som ska vara skrivet till imorgon! Har ingen aning och vad det ska handla om och min fantasi protesterar mot att arbeta. Kommer antagligen skjuta upp det ett tag till men tills dess kan jag väl ta och plugga fysik..fast har bara 40 sidor kvar i en superbra bok, rätt lockande att läsa är det :p

Har haft en rätt trevlig helg! I fredags åkte jag hem till en kompis och vi lagade mat :O fast det mest förvånande var väl att det var gott! Vem sa att vi inte kunde laga mat? Sedan var det iaf tårtrester och Scrubs-maraton som gällde :D Vi kollade ett antal avsnitt tills jag började halvsova igenom dem xD är man trött så är man xD Men några avsnitt blev det även till frukosten :D

Sedan har inte så mycket mer hänt förutom att jag fått väldigt kärleksfulla fyllesms ;D Men det är alltid fint :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0