Regndag

Nu är det inte långt kvar på den här helgen! Enligt min smak har den gått allt för fort och känns inte som man hunnit ta det lugnt än..det får man väl vänta med tills höstlovet så som det känns nu! Annars har min näsa till största del varit riktad ner i min rättskunskapsbok i försök av att få in lite kunskap i hjärnan..resultatet av det lär väl visa sig på tisdag när provet skrivs. Men! Inte kan man väl ägna hela helgen till att plugga rättskunskap heller!? Och nej, det kan man inte..därför har jag även skrivit på min biologi uppsats! xD Kan det bli mera tragiskt? Fast en glädjestund hade jag ju ändå de cirka 90 minuterna som jag kollade på Shrek :D Disney filmer förlorar aldrig sin charm och vem kan säga nej till en pratande åsna? :D

Även om det kommer bli mycket plugg den här veckan så finns det ju faktiskt saker att se fram emot! På torsdag till exempel så fyller en härligt viss nörd 18 och det måste självklart firas ;D Sedan på fredag så är det fotografering i skolan, tredje året = spex foto ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0