You give me feelings that I adore

Korta måndagar är en bra start på veckan! :) och att jag nu har svenska talet borta från axlarna gör just idag antagligen ännu bättre. Men efter lite illamående och en del skakningar (mest på grund av att det är så jäkla kallt i skolan) så var talet iaf över. Jag som har den förmågan att speeda igenom mina tal på halva tiden utökade det faktiskt idag med hela en och en halv minut :O Vad har hänt och är det här bra eller dåligt? Mysterium..

Sedan fick man även höra om lördagens äventyr..varför är man själv inte 18 än :O men, men.. det är väl inte allt för lång tid kvar. Och efter en väns visa ord så hoppas jag ändå att tiden fram tills dagen inte går allt för snabbt! Man lever ju ändå bara en gång och då är väl det bäst att det känns så långt som möjligt ;)

Nu ska det bli till att plugga fysik fram till att det är dags att börja med middagen..broccolisoppa är gott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0