Äntligen fredag

Just nu känner jag en enorm lättnad! Kemi provet är gjort och det gick inte helt åt skogen..en hel veckas pluggande kanske hjälpte iaf. Annars har det varit en rätt skön dag idag (förutom att den började med prov) så hade vi sedan en väldigt slapp svenska lektion som endast bestod utav att lyssna på när bibliotekarierna pratade om lite böcker. Sedan efter en kort fysik lektion så var redan skoldagen slut! (Vi hade kompledigt från rättskunskapen vilket betyder att jag slapp håltimman som jag i vanligt fall har.) Så nu funderar jag på om jag ska ge mig själv lite tid och njuta av att det är fredag eller om jag ska börja lite smått med att plugga till nästa veckas två prov och en uppsats...det första låter skönast :D Hittar nog nåt att underhålla mig med tills att Erik kommer över och sen ska vi iväg och kolla på Wall E :D Jag känner mig nästan dålig som inte sett den än, men bättre sent än aldrig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0