Flyga iväg

Ännu en långsam dag har nu passerat. Att vara i skolan från 8 till 15 med endast tre lektioner resulterar i håltimma, två till och med. Men ska väl inte klaga allt för mycket, fick ändå kemi läxan gjord innan det bara blev massa snack ;p Skönt är det ändå att inte behöva bära hem alla böcker så fort man får en lite läxan i nåt ämne så jag får väl försöka att hålla mig i toppform och plugga på håltimmarna xD

Nu däremot så bör jag nog börja packa..ska flyga upp till övertorneå på torsdag och sedan bege mig ut på älgjakt för första gången :p Det ska nog bli skoj, men det lär nog vara ännu kallare där uppe så får se till att packa ner mycket kläder xD och en bra bok till resan :p Men på söndag så kommer jag hem igen fast flyget landar väl vid elva tiden så sen blir det ännu en seg måndag xD Först får det nog ändå bli att ta tag i svenska uppgiften..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0