Övertorneå

Nu sitter jag här i övertorneå! Flygresan gick helt okej och det ända som var lite nervöst var när jag skulle hitta till gaten och sen sitta där och vänta på att få gå på. Själv resan var lugn, det var inte alls mycket folk så jag satt ensam på en rad längst in vid fönstret och jag måste bara säga en sak..Jag vill ha ett hus ovanpå molnen! Det måste vara den absolut vackraste platsen någonsin :D Och när solen är på väg ner så blir molnen så där rosa och det ser så mysigt ut! Ehm..visst kan det vara lite kallt, men såna smällar får man ju ta xD

Sen i bilen på väg till övertorneå fick jag också se norrsken, väldigt lite men ändå ;) det var heller inga moln alls då så det var helt stjärnklart..och smockat med stjärnor det var det! :) Så det var en rätt mysig resa ändå och med sms ett tag så överlever man rätt lätt :p

Idag fick jag iaf sova ut nu på morgonen och vi åker till jaktstugan först lite senare :p Men nu är det ett besök hos mormor som gäller, man kan ju inte åka upp och sen strunta i att träffa henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0