Gröna Lund

Idag har varit ännu en dag då man börjat kl 8 på morgonen och det var om möjligt ännu jobbigare att stiga upp idag! Antagligen på grund av att jag var och såg The Hives på gröna lund igår :D Det var verkligen en grymt bra konsert och riktigt härlig stämning! Jag var mest med eftersom Erik ville kolla men jag klagar inte på att jag kom med då jag även träffade en del folk som jag inte sett på länge :) Sen tog jag även modet till mig och gav mig upp i Katapulten, det kittlade som bara den i magen men efter lite skrik så var man nere på marken igen xD Men sen efter konserten såg bestämde vi oss för att åka upp igen och kolla fyrverkerierna :p

Men vad vore en kväll på grönan om man inte ska klanta till det en sväng också? För visste ni att en langos inte ligger speciellt stadigt på tallriken när man tänker vifta bort en fluga? Det tänkte inte iaf jag på..så det sa plask och sen låg den där upp och ner på marken. Efter lite asgarv gick vi tillbaka för att inför skaffa en ny och då langos-killen fick höra att jag tappat den så erbjöd han mig en ny gratis :D Slumpmässigt nog så stöter vi på honom i uppskjutet där han säger att jag måste varit den sötaste kunden under hela sommaren, då jag tänkt betala för en ny när jag tappat den gamla :p

Skoj hade vi iaf  men nu är det en vecka till i skolan och så mkycket lär nog inte hända ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0