...

Kom hem från skyttet för ett litet tag sen. Några serier blev det iaf innan jag var allt för trött och drog mig hemmåt. Nu är nästan allt färdig packat, bara lite små saker kvar. Musik har jag också i mängder så jag borde nog klara resan :p En timmas flyg och två timmar bil är inte direkt någon höjdare men det är ju iaf bättre än de 11 timmarna som det brukar ta om man bara åker bil x) Skönt ska det iaf bli att slippa skolan på fredag och man missar ju inte så mycket genom att vara borta en dag :p

Annars så ska jag på rättegång imorgon så jag får inte njuta av min sovmorgon till kl 11, eftersom att rättegången börjar 9 >.< Vi fick uppgiften från rättskunskap så nu hoppas jag bara på att vi hittar något intressant fall att lyssna på så att man inte bara sitter där och somnar :p Men nu ska jag kolla igenom packningen en gång och sen ska jag nog ägna min samhällskunskap lite uppmärksamhet eftersom vår lärare vill att man ska komma påläst till lektionerna..iofs så hjälper det ju en också sen till provet så helt dumt är det nog inte att göra det :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0