Update

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har iaf kommit hem från älgjakten och ytterligare en vecka har gått. Älgjakten var mycket roligare än förväntat och även om det var en del gamla gubbarn så fanns de även lite yngre folk. Tjej var jag dock ensam om att vara men det var inte speciellt farligt. Fick tyvärr inte se någon stor älg men de är väl bara att bege sig tillbaka nästa år, men då ska jag väl förhoppningsvis kunna stanna ett längre tag.

Skoldagarna förra veckan flöt på rätt snabbt och på fredagen så var jag och grillade hos en kompis. Vi hade det trevligt och snackade & åt massor xD Sen på lördagen gick jag förbi Erik och hämtade upp honom innan vi begav oss hem till min kära syster :) Spanade in deras nya garderob som de byggt och den nya soffan. Sedan käkade vi mat och kollade på South Park och Shaun of the Dead, en riktigt bra film :D När jag var där så fick jag även mitt efterlängtade Spore! :D Efter filmen stack jag hem till Erik igen där vi somnade direkt eftersom vi båda var väldigt trötta.

På söndagen var jag tvungen att vakna vid 8 eftersom att Erik skulle ut till båten med sin familj. Hemkörd blev jag iaf  och satte mig och pluggade direkt. Efter några timmars pluggande kände jag mig väldigt duktig och satte mig istället och installerade Spore ^^ Sen fick jag inte mycket mer gjort än spelande xD

Idag efter skolan var jag och fikade i stan med en kompis, var tvungen att passa på nu när jag slutar tidigt på måndagar..de andra dagarna är ofta rätt körda. Sen har jag även läst lite kemi eftersom jag har ett dumt kemi prov på fredag..inte roligt! Men det går förhoppningsvis bra, bara min hjärna är på min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0