Påsklov...

..och jag kommer att bege mig till fjällen för att stå på skidor en vecka ^^ härligt, härligt! Det mesta är snart framtaget och snart ska det ner i väskan men först ska jag råna brosan på ett par mjukisar. Tyvärr så kommer väskan tygas av skolböcker också..Samhällsuppsatsen ska in direkt efter lovet, tur är iaf att jag börjat på den, sedan är det även fysikprov samma vecka :S Och sist så ska jag ha gjort mitt val om vad och var jag vill studera innan jag åker, hatar dessa val! Det är allt för mycket att välja bland om man frågar mig..Men nu ska jag nog göra bort filmanalysen innan jag packar klart sedan ville pappa att jag skulle tvätta bilen eftersom det är jag som kört den på senaste tiden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0