091209

Känns som en bra dag än så länge. Jag tycker att jag båda hunnit få lata mig och varit duktigt! Köket har jag målat så nu kan vi börja laga mat på riktigt och större delen av mina kläder är inlagda i garderoben. Sedan har jag även vaccinerat mig mot svininfluense, nödvändigt eller inte för min del vet jag inte.. Jag blir rätt sällan sjuk men däremot ligger älskligen lite i riskgruppen så det känns bra att ha gjort det :) Dock ömmar armen lite nu, men det lär gå över! Tog också en sväng förbi Apoteket och handlade hem nödvändigheter som ipren, alvedon och plåster :p Nu håller jag på och lagar mat, soppan står på spisen och brödet ska skäras upp :) Nu när jag rabblat upp allt undrar jag nästan hur jag hunnit slöa, men det har jag xD Och dagen är inte ens över. Det blir fruktsallad och film till efrerätt för min del :)

 

Men nu middag!

Mat, mat, mat ^^

 

PS. Det snöar här ute hos oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0