091210

Jag sover verkligen gott om nätterna men det känns inte som tillräckligt länge. Och varför skulle man vilka stiga upp och gå ut i kyla när man kan ligga kvar i värmen, ta ett djupt andetag och somna om? Jag känner mig verkligen inte som någon morgonmänniska på vintern. Fryser gör jag också jämt! Sitter fortfarande med jackan på inomhus för att få upp värmen. Det kunde väl åtminstonde komma snö så att kyla gjorde någon nytta? Nej, jag vill sova länge på morgonen och spendera dagen med långpromenader med älsklingen!

Även fast det är mest klagomål just nu så har jag lyckats åstakomma nytta. Köket närmar sig nämligen mer och mer att vara klart! Visst ska det målas och ugnen är ännu inte tvättad men skåpen är fyllda från topp till tå! Nej, inte riktigt så fullt som jag trodde det skulle bli blev det. Lite jobbigt är det att inte ha några lådor till bestiken och stekpannan är förstor för skåpen, men det får vi lösa med tiden.

Idag tror jag kläderna ska in i garderoben eftersom syster komförbi med galjar (+förhäxadboxen och godis) igår, om det inte blir en tur till Ikea istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0