091216

Solen skiner på  himlen samtidigt som det även seglar förbi riktigt mörka moln. Undra om de kommer att ge oss ytterligare lite snö? Snöa gjorde det iaf imorse när jag vakna med mensvärk, blåste gjorde det också. Efter massor av klagande över att jag inte ville gå till jobbet idag (hade faktiskt mer ont än vanligt!) så började de två ipren jag tryck i mig att värka. Så jag har mått rätt bra nu på förmiddagen och haft en del arbetarglädje! Tror dock jag ska trycka i mig en till nu till lunch så borde jag klara resten av dagen också!

Men suget att vandra på julmarknader, åka skridskor m.m. nu när det är snö är mycket större än lusten att vilja jobba. Dock är det bara en vecka kvar att jobba sen kommer julafton! Fast jag skulle fortfarande vilja baka pepparkakor och sånt men älsklingen måste plugga och jag vill inte göra det själv... Det måste ju gå att lösa, kanske ska ta ett julbak med syskonen?

Nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0