1 december

Helgen har varit mysig med julgröt, julskinka och annat gott hemma hos släktingarna. Ett härligt sätt att spendera första advent! Missade första avsnittet av julkalendern imorse, trodde att den gick 7.00-7.15

But today is the day! Jag och älsklingen får våra nycklar från lägenheten :D:D Ska dit idag och kolla om det är något speciellt som måste fixas och mäta alla väggar ^^ Känner mig riktigt taggad och har börjat packa ner mina saker hemma. Dock tror jag att jag packat för mycket med tanke på att själva lägenheten inte är så stor, men i värsta fall får jag väl bara tillbaka lite :p Det är nog inte många människor jag skulle klara av att leva med på 28 kvadrat men det känns som att det här kommer fungera <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0