19

Är födelsedagsbarn idag och även om det är 19 som jag fyller så känner jag mig fortfarande väldigt mycket som ett barn. Samtidigt ska jag flytta hemifrån..hur går detta ihop? Jag blev iaf väldigt glad över min väska jag fick imorse som mamma köpt i London, superfin och hon hajjade precis vad för väska jag gilla :) Min gamla håller på att ramla sönder (och då är den bara köpt i sommras :O ) så det passade perfect att få en ny! När jag kom till jobbet sen så fick jag även en fin blomma till lägenheten och ett Kinderägg! Hur glad blir man inte då?! ^^

På tal om att gå till jobbet så har kylan äntligen kommit! :) Jag tycker det är så fint med frost så det får det gärna vara och det inte tänker komma någon snö! Solen lyser också härligt och det hade suttit fint med en riktigt långpromenad med älsklingen istället för jobb, men det får väl bli en annan dag.

Ikväll är det som sagt bio med familjen som gäller, En Julsaga med Jim Carrey ska vi se. Hoppas den ger en lite julstämmning och är riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0