21-12

Kan inte fatta att det är tre dagar kvar till julafton! Hänger inte med på att jag snart jobbat på nya jobbet i två månader. Och vill inte inse att jag inte har den blekaste aning om vad jag kommer göra om cirka en månad. Som tur är består denna och nästa vecka endast av tre arbetsdagar, extra helg gör då inte mig nå ont! På onsdag ska jag troligen också ta ut lite av den tiden jag jobbat över. Då får jag och älsklingen lite egen tid innan vi beger oss ut på vår julresa! På onsdag kväll blir det middag och rim hos hans familj sedan sover vi där och jag har har rykten om att de brukar ha julgröt där till frukost ^^ Under dagen förflyttar vi oss hem till min familj där det blir julbord och troligen en övernattning till! En väldigt annorlunda jul vi får se hur det blir :)

Annars måste jag starkt rekomendera filmen Avatar som jag var också såg i fredags. Verkligen en film som var fint gjord och att strunta i 3D bion var nog en bra ide. Fast det var ju ingen tvekan om att man blev arg på mänskligheten när man såg den xD Vill ni veta mer får ni kolla!

Kommentarer
Postat av: jaqueline

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-22 @ 03:20:53
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0