091219

Har nyss kommit hem från julbortet på Långbro och om det var gott! Det var super smarrigt, gick endast ett varv vid alla borden och försökte att bara ta en bit av det jag tog och jag är iaf hur proppmätt som helst. Jag smakade också sill för första gången och det var ju helt ätbart, älskligens syster hade en annan åsikt :p Annars var bordet med efterrätt lockande, det var även det första man såg när man kom in. Jag hade lätt kunnat äta mig mätt på mintkyssar och fruktsallad ^^ Dock hade det väl varit tråkigt att missa allt det andra! Blev även imponerad av pepparkakshuset som de hade byggt, det såg likadant ut som själva Långbrohuset!

 

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Vaknade, kollade några avsnitt julkalendern (tack svt som låter oss som stiger upp tidigt också se julkalendern), somnade om.. ^^, byggde hurts till vårt skrivbord, läste några sidor, somnade om igen.. Någon som anar en viss trötthet? Det gör jag. Jag gillar inte att vara trött, efter jag somnat om på morgonen så kände jag mig mest utvilad vilket var rätt skönt. Efter att jag somnat om och vaknat igen (vid tre tiden) så var jag rent ut sagt arg. Eventuellt lite mer åt flyförbannad hållet... Lugnade mig efter ett tag men jag är verkligen less på att alltid kunna somna så fort jag sätter mig!

 

Nu ska jag dock titta film eller serie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0