Flyttat :)

Allt är uppackat och står fínt på sin plats...kan man ju önska, men nej. Tandborsten är på plats, det stog en skål till flingorna på bordet imorso, sängen här sängkläder och kartongen med kläder..är öppnad ^^ Men det hela har sin charm ändå! Och förvånande nog kom sängen in i hissen, men det var precis! :p Sedan kom det kartong efter påse och påse efter kartong, så nu har vi saker..men inte så mycket ställen att placera dem på :p Vi började som sagt packa upp lite iaf innan vi gick till affären och köpte frukost o middag till idag, julmust och salta katter. När vi kom hem fixade vi lite till sedan kröp vi ner i sängen med julmusten, godisen och ett avsnitt Criminal Minds. Ett härligt avslut på dagen :)

Vaknade rätt glad idag med och gårdagens upptäckt gjorde att min morgon blev lite lugnare. Det är nämligen så att när jag kliver ut genom portdörren så har jag ca 20 meter till busstationen ^^ Ett sådär lagom avstånd! Dock hann jag ändå missa bussen jag tänkt ta xD Men kommer fem minuter innan jag börjar med den jag tog istället vilket är lagom.

Ikväll blir det dock ett skönt avbrott från allt fix och trix, då ska jag och älsklingen på Regina Spektors konsert :D Har längtat så mycket och hoppas den blir riktigt bra! Finns ingen jag hellre jag vill se den med än med älsklingen eftersom det var honom jag började lyssna på henne med och vissa låtar känns verkligen som våra <3

I helgen ska jag försöka planera in lite julklappshandling. Får se om det hinns med eller om jag blir helt upptagen av lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0