Hemma eller borta?

Sitter i...jag vart säger man, i föräldrarnas hem? Samtidigt som jag flyttat känns det ändå som att jag någon dag ska komma hem. Beror antagligen på att jag är van vid att vara borta några dagar i sträck och sedan hemma några. Precis som mamma sa känns det inte heller riktigt än för de heller att jag flyttat, tar nog ett tag innan vi hänger med allihopa! Umgås iaf med lillebror, eller rättaresagt jag kollar på när han spelar wow. Men det kan vara skoj det med och han är pratglad av sig :) Har slängt ner lite mer saker i kartonger som ska till lägenheten och när mamma och pappa kommer tillbaka från affären så blir det middag. Jag hoppas på kyckling tacos, riktigt smarrigt när pappa lagar! Sedan blir det Idol med chips o dipp, onyttigt och väldigt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0