Jag ser det snöar...^^

Snöstorm skulle jag nog inte kalla det men det snöade och blåste rätt mycket imorse när jag vakna. Fast det lugnade ner sig för ett tag sen. Så fort det kommer snöså blir det helt kaos i trafiken eller är det bara jag som tycker det? Varje år!? Man borde ju lära sig någon gång att det blir halare och svårare att se när snön kommer, för helt snöfritt brukar det väl ändå inte vara ett helt år? Jag planerade till och med idag att jag skulle ta någon tidigare buss just på grund av att trafiken brukar gå segt. Så, 06.59 stod jag och väntade på bussen men först efter en kvart kom det en! På den tiden skulle det ivanliga fall kommit tre stycken! Sedan var även bussen vid bussbytet sen, surprise! Det hela slutade ändå bara med att jag blev tio minuter sen 30 minuter senare än jag planerat att vara på jobbet, se va bra det är med reservtid! :) Hoppas ni hänger med på att jag klagar på trafiken och definitivt inte snön! :)

För övrigt fyller min syssling år idag, GRATTIS!! :), så ska dit och äta tårta efter jobbet :) Imorgon Avatar med syskonen, Christopher och älsklingen och på lördag blir det julbord med älsklingens familj...kommer dock inte ihåg vart, borde kollas upp! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0