Klappar hit och dit!

Tre julklappar blev det och det är fortfarande vinter ute. Jag är nog nöjd med alla julklappar. En var ett säkert kort och de andr atvå chansningar men två bra chansningar känner jag. Dock vet jag inte riktigt om jag är klar med julhandeln eller inte. Jag vill definitivt inte pressa mig själv och köpa saker till folk bara för att det är jul, då försvinner allt det roliga i att köpa dem. Jag vill köpa saker som jag känner att jag också vill ge. Detta blir lite svårt när fantiasin inte är på topp, vilket den inte verkar vara i år. Vi får se hur det blir med det!

 

Nu ska jag läsa lite ur Mia Sanningen om Gömda och sedan eventuellt avsluta kvällen med lite Criminal Minds, det beror på hur länge älsklingen vill plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0