Nr 2 ute

Det var ett minst sagt udda meddelande som jag möttes av imorse när jag kom till jobbet! Tror det var en på jobbet som av misstag ringt upp och sedan hade det spelats in ett telefonmeddelande medans den låg i hans ficka eller något...udda :S Annars har jag varit grymt trött än så länge! Men det känns ändå som jag fått saker gjorde och högarna börjar se lite mindre ut igen vilket känns bra! :)

Fick även höra att lillebror tycker det är lite ensamt nu när syster nr 2 flyttat ut, vilket jag inte klandrar honom för! Tror man få ta och bjuda över honom någon dag, ska bara få lite bättre ordning först så att man kan sitta xD Sedan ska jag nog pallra mig hem på fredag efter jobbet och kolla på Idol-finalen där. Det är inget älsklingen intresserar sig av och han ska ha över en kompis så det skulle passa bra :) Funderar även på om jag ska gå förbi frisören innan, får se hur det blir med det:P

Nu är det dock lunch som gäller, undra vad det blir denna dag. Snart kommer nog matlådorna tillbaka :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0