Nytt hem :)

Pappershögarna har minskat men de minskar inte tillräckligt snabbt enligt min smak! Det blev till att jobba över på födelsedagen men kom iaf i god tid till bion. Filmen var dock inte så super, samma historia som man hört förri olika varianter. Men själva filmen var fin och vi såg den i 3D vilket är ger lite mera liv till filmen :)

Igår spenderade jag kvällen i vår lägenhet ^^ Det slipades och spacklade på väggar och tak! Idag ska vi först köpa färg o roller m.m. och sedan Ajax och andra städgrejer, mamma hade många bra förslag :p Så ikväll ska vi dit igen och förhoppningsvis bli det lite färg i taken, eller..färg och färg, det ska bli vitt :) Vi tyckte det var betydligt smartare (och lättare!) att fixa lägenheten innan vi flyttar in även om man verkligen vill det just nu xD Så det blir en helg full av fix och trix vilket jag inte har något emot :) På söndag kväll vill jag ha sängen på plats! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0