Regina Spektor

Konserten var bra, inte superbra men bra :) I början var den aningen små seg innan den tog lite fart, var nästan lite orolig att hon bara skulle sitta vid pianot hela konserten! Dock visade hon att även hon är mänsklig när hon först klinkade fel och sedan glömde byta ljud på keyboarden. Blev lite skoj :p När vi skulle åka hem så passerade två smockfulla bussar innan en tredje släppte på oss. Hur kommer det sig att man alltid går till fel busshållaplats när man är på djurgården? Jag har gjort det misstaget förr och inte har jag lärt mig xD Jag somnade iaf snabbt när jag kom hem tvärs över sängen och på mage, så vaknade jag även när väckarklockan ringde kl 5.40! Jag som brukar avsky att sova på mage och för att inte tala om hur lite plats älsklingen måste haft :O Men han verkar inte ha märkt så mycket :p

Idag kommer iaf syster och Christopher på besök. De har inte sett lägenheten än så det ska bli skoj :) De kommer även med galjar så jag hoppas på att kläderna kommer upp idag, det vore skönt att få något klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0