Skrubba o skura!

Pust och stön! Fy bubblan va jobbigt det är att flytta! Jag har städat vår köksdel i stort sett hela dagen och det behövdes. Skrubb, skrubb och när det skrubbet var klart så skulle golvet skuras och bonas! OJ oj oj säger jag bara! Mina armar är trötta och jag har blåmärken på knäna. Vi flyttar inte på många många år va? ...den tanken lär inte hålla så länge. Snart kommer alla minnen om hur jobbigt det varit blivit utbytta med lyckokänslor att bo själv med älsklingen :)


Det blev ett nytt varv färg på väggarna, för att verkligen få fram rätt färg och så att den gamla inte lyser igenom. Och än en gång var det pappa som pallrade sig över och slängde upp den på väggen så ett nytt stort tack till honom och så blir det troligtvis en present där!


Imorgon blir det inflytt av säng :D What more do you need?


Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och sedan mysa ner i älsklingens famn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0