Realize

Jag hade en riktigt mysig alla hjärtans dag, igår så gjorde jag bort mitt sista prov på två och en hakv vecka och på måndag är det sportlov^^ Allt det känns otroligt härligt! Alla hjärtans dag blev antagligen lite annorlunda från hur en del brukar spendera den men vi var bland annat och kollade på skräckisen Friday the 13th. Visst var den läskig stundvis så att man kunde krypa upp mot älsklingen men i det hela så var det en rätt usel film! Jag tyckte det fokuserade alldeles för lite på själva handlingen.

Lovet kommer att bestå av plugg inför Nationella prover i fysik B, övningskörning, sprtlovs vecka i skytte hallen vilket innebär massa småbarn och till sist körkortsteorin för nu har jag äntligen bokat det :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0