Rocket Ride

Lovet har gott lite fortare än vad jag trodde att det skulle göra men det är ännu inte helt slut :) Både tisdag och onsdag spenderade jag förmiddagen nere i skytte hallen och lärde en massa ungar att skjuta, vissa bättre än andra :p Jag passade även på att skujta lite själv eftersom jag inte varit där på ett tag och det gick rätt bra ändå. Efter skyttet på tisdagen så satte jag full fart mot Vägverket! Tog foto, skrev underskrift och satt och väntade på att bli inropad innan jag kom på.. Jag ska ju inte vara här förrän imorgon! Jo det märks nog att min koncentration inte riktigt är på topp men bättre en dag tidigt än en dag sent :p Så igår var det bara att åka dit igen men slapp ta om fotot och det iaf och provet, det klarade jag :D Nu är det bara uppkörningen kvar som gäller ^^

Vaknade tidigt idag som alla andra dagar på lovet, vad är det med mig? :S Men jag låg och drog mig innan jag steg upp vid åtta tiden och innan klockan slog nio så hade jag både städat badrummet och tagit en dusch. Lov ger en mycket fritid xD Men sen hostar jag också en del så då känner jag inte riktigt för att gå ut heller och vädret lockar ju knappast. Så det blir att sitta inne och jag ska försöka få lite saker gjorda idag. Städningen är strax iaf klar och sedan borde jag börja med svenskan så att jag inte sitter med den sista kvällen på lovet. Men nya boken Ingenting är heligt lockar ju betydligt mer än både svenskan och fysiken..Får ta mig i kragen idag!

På lördag kommer min älskling hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0