Say It

Varm i magen och studenmössan på hyllan bestämde jag mig för att skriva ett inlägg, det var ju ändå ett tag sen. Tiden flyter på och jag spenderar den hellre med annat än att sitta vid datorn men ibland så hamnar man här med :p Som kanske gissat så fick jag min studentmössa idag och lyckan var stor när jag plötsligt hade lådan i handen. Den blev placerad på huvudet på direkten och det kändes otroligt bra! Snart tar jag studenten och det är nu man börjar förstå det. Riktigt fin var mössan också enkel men ändå så bra ^^

Sedan måste jag även ägna ett STORT grattis till Viggi som blev 19 idag! Grattis, grattis, grattis och hoppas att du gillade presenten. Det kommer nog jag och Aina iaf göra ^^

En sak mer att tillägga är att jag är väldigt stolt över mig själv då jag för inte allt så länge sen köpte en gymkort! Har redan varit där ett antal gånger och det känns riktigt bra:) Stolt som sagt :p

På lördag är det Alla Hjärtans Dag och den kommer att spenderas med min älskling såklart :) Men den blir lite extra speciell eftersom vi egentligen har ett års dag helgen har vi slagit ihop det och firar båda på lördag eftersom han tyvärr inte är hemma nästa vecka. Förhoppningsvis blir det dubbelt så bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0