2009

Nu är 2008 över och nyårsafton började nog som den värsta någonsin men jag var inte ensam om att ha det jobbigt. Men eftersom jag vägrar ge mig så löste det sig till det bättre sedan och efter att ha spelat GH world tour och ätit middag hos faster med älsklingen så bestämde vi oss för att åka hem till mig och bjuda över Aina och David som båda satt ensamma hemma utan något att göra. Så med sing star och gh höll vi oss roade fram till midnatt då vi gick upp på berget för att kolla på fyverkerierna och önska varandra ett Gott Nytt År. På väg ner var det ingen som ville bära Pommac flaskan eftersom alla misstänkte att man skulle lyckas ramla då. Det blev iaf älsklingen som till slut tog på sig att bära den och ja han ramlade och ja han fick pommac över hela sig :p Som tur var han annars helt oskadd :) Vi gick in igen och åt lite mackor då vi alla var hungriga. Efter lite mer sing star så var det dags för David att köra hem medans Aina tog och sov över då det skulle ta en evighet för henne att komma hem mitt i natten.

Dagarna efter nyår har inte varit så aktiva förutom igår då jag begav mig ut på isen och åkte långfärdsskridskor för första gången. Det var väldigt trevligt och jag blev sugen på att köpa mig ett par egna skridskor fast vanliga då ;) Det känns så mysigt att glida runt på isen ^^

De få dagarna som nu är kvar på lovet kommer troligen bestå av plugg eftersom jag har en uppsats och ett prov till dagen vi börjar skolan. Tror lärare att vi är omänskliga? På det här så pluggar jag även körkortsteorin för fullt vilket iofs är lite roligare men det känns som att jag borde prioritera den mindre men det vill jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0