New start

Och så var det dags igen! Imorgon så börjar skolan..filosofi uppsatsen som ska in imorgon är i alla fall klar så det känns rätt bra. Förstår mig inte på lärare som inte kan inse att en del kurser bara är 50 poäng och därför bara EN termin! Men nu är det den sista terminen någonsin på gymnasiet och vad som händer sen..tja det hoppas vi att jag kommer på under den här terminen^^ Till en början så blir det iaf lite resa :) sedan får vi se vart världen bär av :O Men som sagt det är ändå en hel termin kvar vilket kommer att innebära en del plugg skulle jag gissa. Förhoppningsvis så blandar den sig i alla fall med en del spännande och roliga saker :) Oavsett så har jag min älskling vid min sida som kan stötta mig ^^

Nu bär det nog av till sängen, ska ta och kolla någon serie innan det blir till att sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0